דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זוגיות - איך שומרים על הקרבה בין בני הזוג 

מאת    [ 26/09/2010 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 3776 פעמים ]

זה קל כשאתה רווק, כל התקלות עם בני המין השני מביאה איתה התרגשות. המדע קורא לזה הורמון האהבה שגורם לדופק להשתולל ובונה ציפייה ופרפרים לקראת כל מפגש. כולנו זוכרים את זה גיל הנעורים מכיר לנו רגשות חדשות שמעולם לא הכרנו והם כל כך אינטנסיביים שנדמה כאילו בשאר החיים אנו רודפים אחרי ריגושים, בין אם במישור הרגשי ובין אם בחיי האהבה שלנו.

אבל מה קורה לאחר מספר שנים עם אותו בן זוג?
החיים נכנסים לשגרה...  למרביתנו הצורך לשרוד כלכלית וחברתית הוא בור של אנרגיות שהופך את חיי האהבה שלנו לשבלונה בה היום נראה כמו אתמול וחוזר חלילה. רבים מסתובבים עם הרגשה של סתמיות אך לרוב לא פועלים לפלפל את הקשר אלא מחפשים למלא את החסר בחוץ וכך נולד חוסר אמון וריחוק בין בני הזוג.

זה לא חייב לקרות לכם!
אנחנו לא חייבים לקבל את זה בשכיבה (משחק מילים מכוון)... אל תוותרו על הקשר שלכם. קיימות שיטות רבות לחדש את העניין בין בני הזוג ואין לכם מושג עד כמה זה ישפיע על הקרבה בין בני הזוג עד לרמה האישית בה אנו טורחים להקפיד על המראה שלנו וכך גם בן הזוג

כמובן במידה הנכונה ולא בכל יום אלא פעם בחודש – 45 יום ניתן לעשות משהוא שונה אשר ייצור התרגשות וחוויה חדשה. כולנו שמענו על כך, משחקי תפקידים, תחפושות, פתקים במטבח, על הכרית ובמקלחת, אביזרי מין במגירה סודית ואפילו ניחוחות מסוימים יכולים להחזיר את התשוקה אל החיים שלכם.

אל תיכנעו לתירוץ שיש ילדים ואין זמן. אין שום סיבה שלא תעשו (בהפתעה) משהוא בשביל הבן זוג שלכם... תרדימו את הילדים מוקדם יותר היום ועשו ארוחה רומנטית שכולה נתינה לבן / בת הזוג שלכם. תקני לבוש סקסי ותפתיעי עם הופעת "שבוע לפני יום הולדת"... תמונה שווה אלף מילים והתמונה שלך בלבוש סקסי תישאר אצלו הרבה אחרי שהערב יגמר

הפתיעו עם אביזר מין לא מסרס (לא ויברטור גדול יותר משלו או בובת מין בלונדינית) במיטה... אל תתביישו, נסו... במידה הנכונה זה יכול להפוך עוד ערב שגרתי למשהוא שתזכרו לאורך זמן. בדיוק כמו בכל אינטראקציה עם אנשים אתם חייבים לחדש ולעשות דברים שונים מפעם לפעם.. כמו שנאמר רוב הזמן אוכלים בבית אבל מידי פעם כולנו רוצים ללכת למסעדה יוקרתית.

מקווה שפלפלתי לכם את חיי האהבה קצת, בהצלחה...

www.sagive.co.il - שגיב SEO קידום אתרים מקצועי ומנוסה עם חברת שגיב SEO שירות פרסום ברשת האינטרנט הישראלית והעולמית עם עדכון הלקוח על מצב הקידום ודוחות מסודרים. עושים את ההבדל ומביאים אותך אל קהל הגולשים קידום אתרים ששוה תנועה וחשיפה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב